بوت‌کمپ تخصصی مسیریابی کسب و کار؛ بازآفرینی کسب و کار

شروع وبینار: ۷ فروردین ۰۰ – ساعت ۱۵:۴۵
مدت وبینار: ۸ ساعت و ۵۰ دقیقه
دسته‌بندی‌ها: استارتاپی و کارآفرینی / کسب و کار

توضیحات وبینار

با توجه به پتانسیل های بالایی که در سراسر کشور ایران داریم مردم ما می توانند از بهترین وضعیت اشتغال و درآمد کسب و کار برخوردار باشند عدم  بهره مندی لازم از مشاوره ها و آموزش های علمی و کاربردی در سراسر کشور باعث شده است که نتوانیم از این پتانسیل و سرمایه نیروی انسانی مستعد در کنار منابع طبیعی و جغرافیایی خود بهره‌مند گردیم.

سایدا در نظر دارد در شرایط سخت اقتصادی کنونی روحیه کارآفرینی و ایجاد کسب وکارهای مستقل همراه با نوآوری و تکنولوژی محور را افزایش دهد و در کنار دانش آموختگان دانشگاه های سراسر کشور و صاحبان کسب‌وکار های شکل گرفته دارای محصول که نیاز مبرم به هدایت صحیح و آگاه سازی کسب و کاری دارند قرار گیرد و با آسان سازی اجرای فرآیند شکل گیری ایده به عمل و تجاری سازی خطر از دست رفتن فرصت های شغلی را کاهش داده و سبب رشد شتابگونه آنها باشد و در مسیر محصولات و حل مشکلات نیروی انسانی، مالی، حقوقی، بازاریابی، برندینگ، فروش و صادرات آن ها ریسک‌های سرمایه گذاری و رونق اقتصادی کشور گام های محکمی را بردارد.

بر همین اساس در نوروز ۱۴۰۰ فرصت را مغتنم شمرده و تصمیم دارد برای فعالان حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار یک بوت‌کمپ تخصصی مسیریابی کسب و کار را تدارک ببنید. کسب و کارها در طول چرخه عمر خود در حال سیر در یکی از مسیر های راه اندازی، توسعه و یا بازآفرینی هستند.

سرفصل‌های وبینار

چرا کسب و کارها شکست میخورند؟

چگونه کسب و کارمان را بسازیم؟

بازآفرینی و احیاء کسب و کار

 

برای خرید بلیط  اینجا کلیک کنید 

نویسنده : دکتر مهرداد مظفری

لینک کوتاه : http://ronu.ir/?p=478

نظرات کاربران :

دیدگاه شما