چرا ایس پک شکست خورد؟

حتی یک ایده نو،در بازاری کم رقیب؛با رشدی خیره کننده؛ میتواند قربانی شکست شود.

چرا ایس پک شکست خورد؟

چرا کسب و کارهاشکست میخورند

ایس پک مجموعه زنجیره ای که در ۱۳۸۵توسط بابک بختیاری برای فروش بستنی رقیق شده با تیکه های میوه و .. در بسته بندی جدیدی، تاسیس شد.

در دوسال اول هر هفته حدود یک شعبه در ایران یا در خارج از کشور افتتاح کرد که تاسیس بالای صد شعبه نشان از رشد نجومی تعداد شعب داشت. بطوریکی در یک خیابان،سه شعبه ایس پک افتتاح شدند،بعضا همگی ورشکست شدند.

‏اما درنبود نظارت، برخی شعب ایس پک،ذرت مکزیکی، عروسک و فلافل.. میفروختند. کپی نامطلوب از برند ایس پک، که حقوق مالکیت معنوی اس ثبت نشده بود هویت و اصالت این برند را مخدوش کرد.

ارایه کیفیت های متعدد محصولات، عدم رعایت فرمولاسیون بستنی رقیق شده و تغییرات در بسته بندی و …مشتریان را از وفاداری به برند منصرف و استقبال از برند برای دریافت شعب رو به زوال گذاشت.

مهرداد_مظفری

نویسنده : دکتر مهرداد مظفری

نظرات کاربران :

دیدگاه شما